QIEBSHOP

Firmatika

Firmatika

KELAKUAN SUAMI LAIN LEPAS JUMPA FIRMATIKA CREAMLega sebab dah temui jerat suami hehe.. bukan apa .. usaha untuk jaga rumahtangga kita .. bukan satu perkara memalukan ... kan? .Macam - macam gaduh. Cemburu tak tentu pasal. Yela korang pun tengah hadap sekarang kan? Bila dekat gaduh jauh jadi rindu ..

Furmon Ingin Hamil

Furmon Ingin Hamil

Insha allah boleh membantuAPA ITU FURMON?FURMON ialah sejenis krim sapuan yang diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa kesansampingan. Cuma sapu 3kali sehari 3 jari bawah pusat. Ia berfungsi sebagai penggalak dan penstabil hormon dalam badan yang dapat bertukar menjadi hormon progesterone yang mampu meningkatkan kesuburan, mengatasi sengugut, period tak teratur, rahim tak kuat dan lain2.Krim FURMON mengandungi bahan AKTIF seperti Estrak Keladi Liar iaitu tumbuhan yang banyak didapati di AMERIKA UTARA. Ia mengandungi bahan saponin diosgenin yang boleh ditukarkan menjadi hormon progesteron apabila berada dalam tubuh manusia.Estrak KELADI LIAR telah banyak digunakan oleh puak orang Asli Amerika untuk membantu wanita melegakan senggugut, dan meredakan masalah berkaitan dengan menopause. Malah ia jugak digunakan untuk rawatan kesuburan.Hormon Progesterone yang dibekalkan dalam FURMON dapat membantu mereka yang mengalami ketidaksuburan dan membantu mereka yang sering keguguran di..

Showing 1 to 2 of 2 (1 Pages)